Thursday 24 July 2014

Doli Kuey Teow Goreng TTDI, KL

MUHAMAD NAIM BIN ALI AZMI
SX121261GHLS04
880112086661
0175599572




Kalau tanya orang Taiping antara char kuey teow yang terkenal mesti orang akan memberitahu Doli Kuey Teow Goreng......

Untuk nak tau sedap ke tak kita mesti lah try kan...Bagi saya kalau nak pergi ke Taiping semata-mata nak try Doli Kuey Teow Goreng memang tak pergi le jawabnya..

Nasib le ada cawangan  Doli Kuey Teow Goreng di TTDI.

Minggu lepas saya sempat berbuka di sana,Sampai sana je ramai orang dah duduk di meja nasib ada meja kosong lagi.Saya pun order char kuey teow dan air.Sedang menunggu waktu berbuka saya sempat intai kat customer sebelah  nampak kering je kueyteow nye mesti kuey teow goreng kering.Kira2 15minit makanan pun muncul mungkin faktor bulan Ramadan makanan yang di order lambat.Oh ya sini menu utama kueyteow gorang ada biasa (RM6) dan special (RM10), nasi ayam, mee rebus dan beberapa lagi menu lain. Kami order yang biasa sahaja.Akhirnya azan pun berkumandang apa lagi kasi balun le ha3...





sori saya tak sempat nak tangkap gambar
 ini pun saya ambik dari google image 



Selamat mencuba yer semua..



Doli Kuey Teow Goreng 
No. 16, Jalan Wan Kadir 4 
Taman Tun Dr Ismail 
Kuala Lumpur 
Tel: 03-77225351 
(Halal. Dibuka 12pm-12am . Tutup jumaat)



No comments:

Post a Comment